Webmaster
* Joostie Toastie * Leeftijd : 33 Berichten : 95 Munten : 560 Reputatie : 1 Hobby's : Harry Potter Collector Item verzamelaar , Internet Fora Humor : Spontaan , Droog
Medewerker
Deze gebruiker is een medewerker op het forum
| #1Onderwerp: Moderator Entertainment ma 12 aug - 19:03 | |
| Vacature: Moderator Entertainment | Beste Gast ,
We zoeken mensen die een bijdrage willen geven aan ons forum en voornamelijk mensen om met mij het forum te ontwikkelen tot een actieve community en het leuk lijken om aan de slag te gaan als Moderator Entertainment Je bent alleen mod in deze categorie/tabblad van het forum maar, ook ben je achter de schermen te vinden bij de rest van het team.
Bij goed functioneren is doorstroming naar Hoofdmoderator Entertainment te bespreken.
Het is vrijwilligers werk maar niet vrijblijvend dus zorg wel dat u volgende tijd hebt voor het forumwerk bij niet functioneren volgt er een gesprek of ontslag.
Rang: Je krijgt de titel Moderator Entertainment
Interesse? Doe een zo uitgebreid mogelijke sollicitatie via de PM en laat hier even weten of u interesse hebt. Gebruik ons sollicitatie lijstje:
- Lijstje:
Voornaam en Achternaam: x Tussenvoegsel: x Woonplaats: x Land: x Mijn hobby's: x Baan: x Hoeveel uren werkt u?: x Hoeveel forum ervaring heeft u en eventueel waar op andere sites? x Hoeveel tijd kunt u besteden aan het forumwerk? x Heeft u Facebook of andere sociale media?Foto van uzelf (alleen voor sollicitatie dat we een beeld hebben wij het account, dit blijft privé binnen kaders.Waarom kiest u voor deze functie? x Waarom moeten we u aannemen voor deze functie? x Vertel iets over uzelf: x - Code:
-
[b]Voornaam en Achternaam:[/b] x [b]Tussenvoegsel:[/b] x [b]Woonplaats:[/b] x [b]Land:[/b] x [b]Mijn hobby's:[/b] x [b]Baan:[/b] x [b]Hoeveel uren werkt u?[/b]: x [b]Hoeveel forum ervaring heeft u en eventueel waar op andere sites?[/b] x [b]Hoeveel tijd kunt u besteden aan het forumwerk?[/b] x [b]Heeft u Facebook of andere sociale media?[/b] [b]Foto van uzelf (alleen voor sollicitatie dat we een beeld hebben wij het account, dit blijft privé binnen kaders.[/b]
[b]Waarom kiest u voor deze functie?[/b] x
[b]Waarom moeten we u aannemen voor deze functie?[/b] x
[b]Vertel iets over uzelf:[/b] x
Bij vragen post dit ook gerust. Wie weet tot in ons team!
Gay Forum | |
|
|